Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~megdelacrua | użytkownik

imię i nazwiskoa jakie to ma znaczenie? adres..... bu zarejestrowany29.01.2008 @19:47:14 ostatnio na stronie24.08.2011 @17:47:58

"Spieszmy sie kochac siebie, tak wiele czasu marnujemy na pierdoly!"

dustral


polecam---> http://www.luyzlyz.com/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty8 komentarze663 posty na forum369

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Thanais    10.07.2008 @21:20:23
Dziękuję Patrząc na Twoją galerię, bardzo wysoko cenię taki komentarz...
~masza    10.07.2008 @20:21:10
Ty sie nie przejmuj - to sie samo zrobi.
Przeciez nikt swiadomie nie wymysla sobie stylu.
To jest wypadkowa poszukiwan wlasnie, talentu, doswiadczen, pracy, jakichs sklonnosci - pracujesz, pracujesz, pracujesz - az ktoregos dnia przychodzi ktos i mowi "masz styl".
Faktem jest, ze moje akwarele skladaja sie w jakas calosc - ale ja nie czuje, ze to jest to cos specjalnego, co mi w duszy gra i ze juz tak bedzie na zawsze.
Kiedys, x lat temu malowalam zupelnie inaczej, w zyciu bym nie pomyslala, ze to malowanie pojdzie w takim kierunku. No samo wyszlo. Po wielu latach przerwy zreszta.
P.S. A poza tym, wiesz - "wlasny styl" ociera sie czesto o rutyne, czlowiek grzeznie we wlasnych schematach.
ostatnio edytowane: 2008-07-10 20:24:35
_______
portfolio http://www.akb.carbonmade.com ? forum o akwareli http://www.akwarela.fora.pl
~masza    10.07.2008 @15:17:43
ciekawa masz galeria - taka "poszukujaca", nie nudna
~Dario2    09.07.2008 @23:25:33
bardzo mi miło
_______
mam nadzieję, że śmierć nie zaczyna się już na początku miłości... B.Rosiek
~energia    09.07.2008 @09:25:08
dziękuje
~jezzii    08.07.2008 @12:36:48
nie wiem jak to sie dzieje ,ale ja nie musze to miec dd albo tytul mistrza, to moja pasja i dziele sie nia z ludzmi ktorzy dostrzegaja bardziej lub wogole co sie dzieje wokoł nich i przed nimi bla bla ... a wieloryby i te inne ... to widocznie mniej wzbudzaja emocji tych nega..(kompleksy) wobec siebie i innych .
to moze jest bardziej piekne od kobiecego tworu,jedni uwielbiaja ryby ,gory, ptaki,pajaczki,kotki itp...
Ja widze to co wiedze i stawiam nie tylko kobiece piekno na da ,ale nie ukrywam ze ten temat jest tak szeroki (kobiecy akt i nie tylko) ze mozna i mozna i jeszcze raz mozna....
Mozna by bylo wymieniac godzinami.
ostatnio edytowane: 2008-07-08 12:38:49
_______
pozdrawiam...!!!
~lyynka    08.07.2008 @09:15:03
dzięki
!junemiller    07.07.2008 @19:46:34
nie ma sprawy - wrzucaj wole miec niespodzianke
~tocirc    06.07.2008 @11:02:26
~TeodorSzyc    05.07.2008 @00:17:14
dzięki wielkie
zapraszam do grupy
osoba z taką galerią ba z podejściem do rzeczy nie powinna zostawać sama
pozdrawiam
_______
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510 58209...
~Dario2    03.07.2008 @23:21:10
witaj...odpowiem na jedno z Twoich pytań...otóż pracuję nad grafikami 12 godzin dziennie...to cała tajemnica ale już czuję się jak popiół...już tworzę ostatnie,,,i będzie przerwa,,,na życie
_______
mam nadzieję, że śmierć nie zaczyna się już na początku miłości... B.Rosiek
~homosum    03.07.2008 @20:05:37
tym bardziej mnie to cieszy
~homosum    03.07.2008 @13:03:45
słyszałam, dzięki za pamięć,
mam nadzieję, że nie kryję się pod nią sugestią zmiany adresu- wyjazdu z cafe :P?
~becialek    03.07.2008 @08:39:51
~piotrpakula    03.07.2008 @01:21:08
nie ma się co dziwić skoro takie a nie inne DD są wybierane...gdzie mają tych artystów zauważyć pytam się????

pozdrawiam
!Bogul    03.07.2008 @00:30:30
No cóż, niekonieczenie wygodnie ogląda się duże prace
_______
'Cry some more!'
!Bogul    03.07.2008 @00:29:01
No co Ty...no cóż, w takim razie to dosyć ciekawa wizjana miniaturce ta praca wygląda świetnie
_______
'Cry some more!'
~piotrpakula    03.07.2008 @00:17:09
Dziękuję za pozytywne komentarze...bardzo mnie cieszą...zwłaszcza że wystawia je osoba o dojrzałych pracach.
~touanda    02.07.2008 @00:18:09
zapraszam jeszcze kiedyś na zwiedzanie moich wyobraźni zakamarków!
~touanda    02.07.2008 @00:04:50
wielkie dzięki!pozdrawiam
~justynazwanaruda    01.07.2008 @09:28:37
Dzięki!
+konradjakubowski    01.07.2008 @04:46:37
ale ze co zlot jakis? kurde a ja tak daleko
~dustrial    01.07.2008 @00:53:15
dawajcie sygnala kiedy Wam pasuje, ja gdzies ok 24 jade do Wrocka takze 3 łikendy wolne..........jak cos...a tak wogole w Asdzie kolo mojej roboty moza kupiz Zolodkowa i wisniowke - mniam!
_______
Jestem wesołym i rozmownym młodzieńcem, ożywionym wyłącznie szlachetnymi myślami...
~dustrial    01.07.2008 @00:48:55
no byloby zajebiscie!
_______
Jestem wesołym i rozmownym młodzieńcem, ożywionym wyłącznie szlachetnymi myślami...
~dustrial    01.07.2008 @00:43:57
a to kto to mi pisal ostatnio, ze tam gdzie ja ino? no myslalem normalnie, ze Ty.
_______
Jestem wesołym i rozmownym młodzieńcem, ożywionym wyłącznie szlachetnymi myślami...
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt